1.8.12

New look

Ny blogg design, vad tycker ni? Själv tycker jag att den blev perfekt. Tack för det Lina!

Dagarna går snabbt. De innehåller jobb mellan 5.45-12.00, träning 18-20 sedan är det bums i säng. Nä, lite liv har jag väl ändå. Eftersom jag är ensam hemma i 10 dagar så kommer Sarah till mig ikväll, vi ska ha mys/film kväll med god middag! Imorgon ska jag ha en lite avskedsmiddag(igen)för Erika. Hon åker till USA på lördag då hon ska spela fotboll och gå i skolan där. Kul för henne, sorgligt för mig. På lördag tävlar jag, i Västerås dessutom....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin look. Hoppas på att du uppdaterar mer är nämligen sugen på att läsa mer om din träning/kost dyligt

crazy for you sa...

Tack, det tycker jag med:)
Kommer absolut att börja blogga mer, kommer också att börja skriva mer om min tränig och min hälsa. Tack för att du kommentera:)