10.7.12

Ruins

Trött,tröttare tröttast. Började jobba i måndags, igår alltså. Samtidigt började jag veckan med en rejäl detox kur(rensar kroppen). Jag får alltså BARA äta grönsaker. Och vatten då. Gårdagen gick bra, jag somnade när jag kom hem sen åt jag soppa. Jag orkade träna distans+intervaller. Idag däremot, dö trött när jag kom hem, drog i mig en soppa gjord på grönsaksbuljong och rödbetor. Så nu är jag hur trött som helst, orkar inte laga nå mat så skippar träningen idag.
I onsdags åkte jag till sthlm för att träffa mina kusiner i huddinge. Sedan bar jag, faster och Peter iväg till Halland, till deras underbara nybyggda sommarhus. Drivs så jädrans bra tillsammans med min faster i deras hus. Började dagarna med morgonjogg sedan åt vi underbara frukostar. Resterade timmar gick till läsning, promenader, ärenden osv. Massa massa kärlek till världens bästa ställe Halland.

Åter till verkligheten - 12 veckors arbete. Något att se fram emot - torsdag åker jag och mamma till Enköping. Vi har en liten tradition att åka dit. Så vi ska shoppa, käka på restaurang innan vi åker till Västerås för bio!




Här kommer lite studentbilder som min kusin har tagit - http://malinsundin.blogg.se

Inga kommentarer: