24.4.12

Mänsklig värme



Om några dagar har jag körprov och uppkörning, så pluggar som en galning här hemma, men det verkar sätta sig! I morse var jag och skrev ett anställningsavtal på herrgärdet då jag ska jobba juli - augusti. Sen fick jag ett samtal om ett erbjudande att jobba på lasarettet, så kommer nog bli kvar i Västerås till slutet av September. Så det blir mycket jobb efter studenten! Tur att jag ska utomlands med pojken 10 juni, direkt efter studenten! Längtaaaaaaaaar.


Nu sitter jag kvar i skolan, väntar på mami, sen blir det träniiiing. Längtar. Har inte tränat på 7 dagar, hur ska detta gå.. Fortfarande sjuk också så kommer säkert gå skit, men men!


Interpol - Evil. You've come to love me lightly Yeah you come to hold me tight Is this motion ever lasting Or just shutters pass through the night?

Inga kommentarer: