22.3.12

En spännande helg väntar!


Alltså träningsnarkoman nr 1.. Har kört norsken(övningar som mördar magen) varannan dag, tar till och med hjälp av pojkvännen till att köra övningar (Hålla ned ben medans man kör sidan och en när han håller upp ett ben så går man upp ner med endast hjälp av en arm (dö jobbig). Vet inte varför jag kör det, inte så att jag är missnöjd med något men jag tycker de är skit kul! Idag körde jag ett 3 h pass på gymet i skolan. Sprang 20 min, cykla 40, armhävnings övningar + triceps 15 min, gym 1 h typ. Drog mig hemåt efter och käkade fisksoppa med mor och pojkvän sedan träffa jag Sarah för att se Västerås Handboll herrar spela sin sista seriematch, de hamnar troligtvis i kval antar jag?? Anyway, nu ska jag joina T!

I helgen åker jag och Timmie och hälsar på hans syster och hennes pojkvän i Norrtälje, ska bli ur mysigt! Hoppas på massa fint där ifrån! Än så länge har vi bestämt att vi besöka second hand butiker, åka ekerö-linjen och sedan ska vi till Hannas pojkväns restaurang för ett glas vin.

Inga kommentarer: